Cum comand?

Va stam la dispozitie pentru orice informatii necesare alegerii produselor. Pe masura ce gasiti produsele de care aveti nevoie, le adaugati in „Adauga in cos”. Comanda produselor se face prin apasarea butonului ” Plaseaza comanda”. Introduceti datele dvs. personale, adresa completa, un numar de telefon si o adresa de e-mail.

Ulterior, veti fi contactat prin e-mail sau daca e necesar, telefonic pentru a confirma comanda. Veti primi prin e-mail factura proforma cu pretul integral, ce include si costul livrarii.  Vom alege modalitatea cea mai avantajoasa de livrare, in functie de specificul comenzii si domiciliul clientului. Dupa ce acceptati factura, vom trece la livrarea produselor.Daca factura proforma nu este acceptata si clientul nu poate fi contactat, comanda nu va fi procesata.

Livrarea produselor

Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si vor fi bine ambalate, astfel ca sunt protejate in timpul transportului. Ele se vor livra utilizind modalitatea specificata in factura proforma, sau in functie de dorinta clientului. Expeditia se face in termen de o zi lucratoare de la acceptarea facturii proforma, pentru produsele aflte in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul.

Expeditia se poate face prin urmatoarele modalitati:

1. Mesagerie postala obisnuita (coletarie anuntata)

Avantaje: pret relativ mic, posibilitatea platii cu ramburs, trimitere in orice localitate din tara.

Dezavantaje: timp mare de livrare 2-4 zile lucratoare.

Este o modalitate de expeditie sigura, potrivita pentru majoritatea produselor.

2. Curier ( Fan Courier)

Avantaje: siguranta ridicata a trimiterii, expeditie foarte rapida – 1-2 zile lucratoare

Dezavantaje: cost ridicat al trimiterii. Este modalitatea optima pentru trimiterea produselor cu greutate mica si valoare mare, spre localitatile in care acesti curieri sunt prezenti. In restul localitatilor se percep taxe suplimentare pentru livrare la domiciliu.

Plata

Se face de regula la primirea produselor, in sistem ramburs. Coletul va contine factura fiscala si certificatul de garantie.

In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a solicita plata in avans prin virament bancar. In acest caz, livrarea se va desfasura imediat dupa intrarea banilor in cont.

Garantia produselor

– Garantia comerciala a produselor, bunuri de folosinta indelungata, este de 1 an. Garantia comerciala nu influenteaza garantia legala de conformitate, definita de legea 449/2003, care este de 2 ani.

Asigurarea Garantiei de Conformitate

– Garantia de conformitate se refera la capacitatea produsului de a functiona in scopul pentru care a fost creat si de a corespunde specificatiilor sale tehnice. Orice neconformitate sesizata de client trebuie notificata vanzatorului in termen de cel mult 2 luni de la constatarea ei. In caz contrar clientul nu mai poate solicita masuri reparatorii.

– Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

– Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa conformitatii aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se presupune ca a existat la livrarea acestuia. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.

– In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul are dreptul sa solicite vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disporportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezilia contractul de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.

– Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

– Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile e timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator.

Asigurarea Garantiei Comerciale

– Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie.

– Pastrati cu grija ambalajul produselor. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se face doar in ambalajul original. In caz contrar garantia se va pierde.

– Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului. Durata reparatiei este de regula 5-10 zile lucratoare. Daca reparatia nu poate fi efectuata in termen de 20 zile lucratoare de la primirea aparatului in service, el va fi inlocuit cu un aparat identic sau similar.

– Nu ne asumam raspunderea pentru defectele aparute in perioada de garantie din vina utilizatorului si nici pentru aparatele ce contin software neoficial sau care sunt nefunctionale in urma unei incercari nereusite de upgrade a softului. In aceste cazuri garantia se pierde. Totusi, in masura posibilitatilor, defectele vor fi rezolvate gratuit daca nu implica defectiuni ce necesita inlocuirea unor componente sau subansamble.

Returnarea produselor

– Conform legislatiei in vigoare, puteti returna produsele in termen de 10 zile lucratoare de la primirea lor. Produsele se pot returna numai in stare noua, neutilizate, in cutia originala si ambalate corespunzator pentru a le asigura protectia in timpul expeditiei. Nu se acceptă returnarea produselor desigilate (in cazul produselor sigilate), deteriorate sau cu ambalajul original sau parti ale acestuia deteriorate. Banii se vor inapoia prin mandat postal sau virament bancar, in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii coletului retur, mai putin costul expeditiei initiale. Produsele nu se pot returna prin colet cu plata expeditiei la destinatar si nici prin colet cu ramburs.

Costul trimiterii aparatelor defecte in garantie sau produselor returnate este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail. 

S.C. AGZ GRUP SRL

mobil 0742 191 551

Va asteptam!